Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Taniec z gwiazdami" stracił widzów, ale Polsat pozostaje liderem w grupie ogólnej

"Taniec z gwiazdami" zaczął dziewiąty sezon z niższą widownią niż ósmy (fot. Wojciech Artyniew/Press)

Dziewiątą edycję programu "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami" ogląda w Polsacie 2,68 mln widzów - o 413 tys. mniej niż ósmą na początku wiosennego sezonu rok wcześniej.

Program oglądać można w piątki o 20.05, od 1 marca. Po trzech odcinkach udział Polsatu w trakcie "Tańca z gwiazdami" wynosi 18,38 proc., co daje stacji pierwsze miejsce. W tym czasie TVN ma 10,32 proc. udziału w rynku, TVP 1 - 9,2 proc., a TVP 2 - 8,14 proc. W grupie komercyjnej udział Polsatu jest niższy - 13,8 proc. i przegrywa z TVN (17,05 proc.).

Pierwsze trzy odcinki ósmej edycji "Tańca z gwiazdami" wiosną 2018 roku śledziło 3,1 mln widzów. Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 19.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 20, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stopklatka SA z ponad 3 mln zł straty

Przychody spółki w porównaniu z 2017 rokiem spadły o 2 proc. - do 27,4 mln zł

W 2018 roku Stopklatka SA, nadawca telewizji naziemnej Stopklatka TV,  miała mniejsze przychody niż rok wcześniej i zanotowała 3,3 mln zł straty.

Przychody spółki w porównaniu z 2017 rokiem spadły o 2 proc., do 27,4 mln zł. Strata Stopklatki SA wyniosła 3,3 mln zł wobec straty 1 mln zł netto rok wcześniej.

Jak podała spółka w raporcie okresowym, główną przyczyną słabszego wyniku były mniejsze wzrosty przychodów reklamowych, niż zakładano, przy większych nakładach na zakupy licencji programowych. „Jednym z czynników, który wpłynął negatywnie na wysokość przychodów, były mistrzostwa świata w piłce nożnej w drugim kwartale 2018 r., które spowodowały niższą oglądalność kanału Stopklatka TV w badanym okresie” - podała spółka.

(PD, 20.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.