Dariusz Szpakowski w kampanii TVP i Emitelu promującej MUX 8
19.03.2019, 17:20
Kampanię wspiera strona internetowa Mux8.tv z informacjami na temat odbioru kanałów (fot. mux8.pl)
Komentator sportowy Dariusz Szpakowski występuje w spotach promujących ósmy multipleks naziemnej telewizji cyfrowej.
We wtorek rozpoczęła się wspólna kampania firmy Emitel (operator MUX 8) i Telewizji Polskiej, która na tym multipleksie umieściła pod koniec 2018 roku TVP Rozrywka i TVP Sport HD. Spoty z Dariuszem Szpakowskim emitowane są w kanałach telewizji publicznej. Kampanię wspiera strona internetowa Mux8.tv z informacjami na temat odbioru kanałów.
Pierwszą kampanię promującą MUX 8 Emitel przeprowadził w maju 2018 roku wraz z nadawcami kanałów Metro, WP i Zoom TV, dostępnych na tym multipleksie.
(KOZ, 19.03.2019)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










