Dział: RADIO

Dodano: Marzec 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Patrycja Markowska, De Mono i Kombii w nowej kampanii Złotych Przebojów

W kampanii wzięła udział m.in. Patrycja Markowska (screen Youtube.com/Radio Złote Przeboje)

Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) rozpoczęło kampanię wizerunkową, w której udział wzięli Patrycja Markowska oraz zespoły De Mono i Kombii.

Działania prowadzone pod hasłem "Tylko dobra muzyka" obejmują nośniki reklamy zewnętrznej (AMS) i internet (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, Wirtualna Polska, Facebook, YouTube). Grupa Radiowa Agory przygotowała kampanię wspólnie z domem mediowym Spark Foundry i agencją Artegence.

Press

fot. materiały prasowe

Kampanię wspiera też konkurs antenowy "Łowcy przebojów w Radiu Złote Przeboje”. W zabawie Grzegorz Skawiński z Kombii, Andrzej Krzywy z De Mono oraz Patrycja Markowska nucą utwory z lat 80., 90. i dwutysięcznych, znane z anteny Radia Złote Przeboje. Zadaniem uczestników konkursu jest odgadnięcie tytułów.

(KOZ, 19.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.