Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hash.fm za pożyczone od Agory pieniądze wypromuje sklep dla influencerów

Fameshop oferuje produkty influencerom, którzy mają co najmniej 5 tys. obserwujących na Instagramie (fot. materiały prasowe)

Agora SA pożyczyła 800 tys. zł agencji influencer marketingu Hash.fm. Agencja wyda je na rozwój nowo utworzonego sklepu Fameshop.

Agora w sprawozdaniu finansowym poinformowała, że pożyczka zostanie spłacona przez Hash.fm do końca 2022 roku. Zabezpieczono ją m.in. poprzez ustanowienie zastawu na części udziałów Hash.fm - od 2014 roku Agora jest mniejszościowym udziałowcem spółki, której prezesem i założycielem jest Konrad Traczyk.

W połowie lutego agencja uruchomiła Fameshop, sklep internetowy przeznaczony dla influencerów. Jak informuje Konrad Traczyk, pożyczka od Agory zostanie przeznaczona przede wszystkim na działania marketingowe związane z tym produktem i na jego rozbudowę. - Fameshop to sklep, w którym twórcy internetowi mogą zgłaszać się po wystawione produkty i otrzymać je w zamian za publikacje w kanałach społecznościowych. To najprostszy sposób na autentyczny influencer marketing - przekonuje Konrad Traczyk. Hash.fm będzie też inwestować w narzędzia do doboru i weryfikacji influencerów.

Hash.fm od 2011 roku świadczy usługi marketingowe w zakresie współpracy reklamowej firm m.in. z blogerami i youtuberami, a także usługi doradczo-szkoleniowe. W 2018 roku Hash.fm miała 7,3 mln zł przychodu.

(IKO, 11.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 12, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oskarżony o molestowanie naczelny Meduza.io wrócił na stanowisko

Iwan Kołpakow podał się do dymisji po tym, jak został oskarżony o molestowanie (screen YouTube/Russkoje Wieszczanie LTV7)

Iwan Kołpakow, który w listopadzie zrezygnował z funkcji redaktora naczelnego rosyjskiego serwisu informacyjnego Meduza.io, gdy został oskarżony o molestowanie seksualne, wrócił na to stanowisko.

Kołpakow w ub.r. został oskarżony o to, że na imprezie redakcyjnej po pijanemu dopuścił się molestowania seksualnego żony jednego z pracowników serwisu Meduza.io. Krótko po tym podał się do dymisji. Zastąpiła go wtedy Tatiana Jeroszowa, dyrektor zarządzająca.

Wczoraj dyrektor generalna serwisu Galina Timczenko poinformowała, że przywraca Kołpakowa na stanowisko naczelnego. „To ja podjęłam decyzję o przywróceniu Kołpakowa na stanowisko redaktora naczelnego. Iwan od samego początku był ideologiem i liderem naszego serwisu, razem z nim stworzyliśmy jedno z najpopularniejszych mediów w Rosji. Nie znam innego profesjonalisty, który mógłby lepiej poradzić sobie z nowymi zadaniami i wyzwaniami” – napisała w serwisie Meduza.io Galina Timczenko.

Meduza jest jednym z najpopularniejszych niezależnych rosyjskich serwisów informacyjnych. Uruchomili go w Rydze w 2014 roku byli dziennikarze i menedżerowie serwisu Lenta.ru (wcześniej największy serwis informacyjny w Rosji), którzy gdy został on przejęty przez ludzi związanych z rosyjskimi władzami, wyjechali na Łotwę i tam rozpoczęli pracę nad nowym projektem.

W „Press” 01-02/2018 opublikowaliśmy rozmowę z Galiną Timczenko.

(MAK, 12.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.