Saatchi & Saatchi dla Polskiej Akcji Humanitarnej
02.08.2006, 09:36
Bransoletki "Zbieram wodę" i reklamy w postaci ogłoszeń biur podróży promujące ekstremalne wyjazdy do Afryki – w ten sposób Saatchi & Saatchi zachęca do przeznaczenia pięciu złotych na budowę studni w Afryce i Azji.
Agencja rozpoczęła właśnie realizację trzeciej edycji kampanii ”Woda” dla Polskiej Akcji Humanitarnej. Oprócz zbiórki pieniędzy na zapewnienie dostępu do wody pitnej w Afryce i Azji jej celem jest informowanie Polaków o skali problemu. W reklamach z hasłem ”Africa Extreme. Prawdziwy obóz przetrwania. Tylko 5 zł za miesiąc” podkreślono, że kwota ta zapewni jednemu człowiekowi w Afryce i Azji dostęp do wody przez cały miesiąc. Oprócz przelewu bankowego akcję można wesprzeć, kupując specjalnie przygotowaną błękitną bransoletkę w sieci salonów Empik lub w restauracjach Pizza Hut. Autorami pomysłu są dyrektor artystyczna Bożena Ślaga i copywriter Radosław Kotapka pod kierownictwem dyrektora kreatywnego Jasona Romeyki. Kampania ”Woda” obejmie stacje telewizyjne (Discovery Channel, Animal Planet, National Geographic, Club, Europa Europa, AXN, Romantica, VH1, Planete, TV 4), radia (Radio Północ z Koszalina, Radio Olsztyn, Radio Lublin, Radio Piotrków, Radio Akadera Białystok i Radio Rzeszów), prasę (”Puls Biznesu”, ”Rzeczpospolita”, ”Fakt”, ”Dziennik”, ”Fluid”, ”Wprost”, ”Kropka TV”, ”Przyjaciółka”, ”Cinema”, ”Gala”, ”Rodzice”, ”Dziecko”, ”Poradnik Domowy”, ”Polityka”, ”Forum”, ”Życie Warszawy”), kina oraz Internet. Media zaplanował i zakupił ZenithOptimedia przy współpracy z PAH.(MŁ, 02.08.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










