Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 28, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat z nową oprawą graficzną

Projekt oprawy przygotowała niemiecka agencja kreatywna Luxlotusliner

Polsat po 13 latach zmienił oprawę graficzną. Bez zmian pozostał logotyp stacji.

Zmiany objęły m.in. zwiastuny, otwarcie i zamknięcie bloków reklamowych. Kolorystyka oparta jest na kolorach pomarańczowym, czerwonym i białym. Odświeżony został również motyw muzyczny.

Motto stacji "włącz emocje” zostało przedstawione w dziewięciu etiudach filmowych poprzez pokazanie ludzi w różnych sytuacjach robiących sobie selfie.

Projekt oprawy przygotowała niemiecka agencja kreatywna Luxlotusliner.

Wiosną w Polsacie pojawią się kontynuacje popularnych programów oraz seriali.

(KOZ, 28.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.