Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 01, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Targi Euro-Reklama w zmienionej formule

Poznańskie targi Euro-Reklama od 2007 r. będą podzielone na dwie części: wiosenną Outdoor Expo i jesienną Gift Expo.

Wystawcami na Outdoor Expo, które odbędą się wraz z targami Poligrafia w dniach 27-30 marca 2007 r., będą firmy outdoorowe i poligraficzne. Zaprezentowane zostaną materiały i urządzenia do produkcji reklam wielkoformatowych. Druga odsłona targów zaplanowana jest zaś na 4-6 września 2007. Skierowana ona będzie głównie do firm zajmujących się upominkami reklamowymi, agencji reklamowych oraz branży fotografii reklamowej. Poznańskie targi Euro-Reklama cieszą się dużym zainteresowaniem. W poprzedniej ich edycji wzięło udział ponad 250 firm z 10 krajów. Ekspozycje odwiedziło przeszło 20 tys. gości.

(PK, 01.08.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.