Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 01, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Świeża Bazylia zorganizuje rejs dla Mlekpolu

Agencja public relations Świeża Bazylia zorganizuje wyjazd integracyjny z okazji dziesięciolecia instnienia na rynku marki Łaciate, należącej do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol z Grajewa.

W trwającym pięć dni rejsie statkiem Queen Mary 2 po kanale La Manche weźmie udział 100 osób. W większości będą to partnerzy firmy tj. hurtownicy, przedstawiciele sieci handlowych i podwykonawcy.

(PS, 01.08.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.