Trwa kampania Multimedia Polska
01.08.2006, 08:52
Pod hasłem "Standardy przyszłości" wystartowała kampania wizerunkowa dostawcy usług multimedialnych, firmy Multimedia Polska SA. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa E.P. Creative Services. Za media odpowiada dom mediowy PanMedia Western.
Skierowana do inwestorów kampania przedstawia firmę jako nowoczesną i dynamiczną, a związana jest z jej wejściem na Giełdę Papierów Wartościowych, które ma nastąpić jeszcze w tym roku. Kampania obejmuje telewizję (TVP, TVN, TVN 24 i stacje tematyczne), prasę ogólnopolską (”Dziennik”, ”Gazeta Wyborcza”, ”Newsweek Polska”, ”Parkiet”, ”Polityka”, ”Puls Biznesu”, ”Rzeczpospolita” i ”Wprost”), outdoor (nośniki 6 x 3 m w ośmiu największych miastach kraju) oraz Internet (m.in. Bankier.pl, Gazeta.pl, Money.pl, Wirtualnapolska.pl). Potrwa do listopada.(TW, 01.08.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










