Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 01, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Soul and Mind zdobyła budżet nowej marki Ostrołęki

Agencja reklamowa Soul and Mind wygrała przetarg Spółdzielni Mleczarskiej Ostrołęka na kampanię wprowadzającą na rynek nowy produkt firmy.

Soul and Mind ma opracować strategię wprowadzenia na rynek nowej marki – działania obejmą zarówno ATL, jak i BTL. Kampania zostanie zrealizowana jeszcze w tym roku. Nie ujawniono, ile agencji startowało w przetargu ani o jaki produkt chodzi.

(MŁ, 01.08.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.