Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 21, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Play testuje usługę telewizyjną z dekoderem

Play rozpoczyna testy usługi telewizyjnej z dekoderem TV Box (screen playnow.pl)

Operator komórkowy Play rozpoczyna testy usługi telewizyjnej Play Now TV z dekoderem.

Do tej pory kanały w ramach usługi Play Now można było oglądać z poziomu aplikacji na smartfonie, tablecie bądź komputerze. W czwartek operator rozpoczyna testy usługi telewizyjnej z dekoderem TV Box, wyprodukowanym przez Sagemcom. Urządzenie ma wbudowany tuner DVB-T. Dzięki systemowi operacyjnymi Android TV można pobierać aplikacje ze sklepu Google Play. Do testu przeznaczono kilka tysięcy dekoderów. Operator na razie nie podaje daty uruchomienia usługi na zasadach komercyjnych.

W ramach testów przez pół roku będzie można bezpłatnie korzystać z dekodera TV Box i pakietu Play Now TV Box. Ci, którzy zdecydują się pozostać z usługą od siódmego miesiąca, będą płacić za pakiet Play Now TV Box 20 zł (w przypadku abonentów Play Now) lub 35 zł.

- To biznes, który trzeba mieć, ale nie spodziewam się, by przyniósł istotne przychody i zyski - uważa Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska SA. Zwraca uwagę, że z tego typu usługi korzysta inny klient niż platform satelitarnych czy sieci kablowych. - Platformy OTT najczęściej kupują ludzie z miast, który nie chcą mieć płatnej telewizji i wiązać się umowami, a wystarcza im dostęp do internetu - mówi Kisielewski. - Wśród młodszej części widowni coraz popularniejszymi modelem konsumpcji wideo jest wykupywanie serwisu takiego jak Player i Netflix. To projekt skrojony pod tę grupę - dodaje.

(KOZ, 21.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.