Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 20, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie 5 mln euro na promocję mięsa i wędlin na rynkach azjatyckich

W reportażu "Chore bydło kupię" pokazano, że w polskich rzeźniach zabija się chore krowy (screen Tvn24.pl)

Konsorcjum w składzie: Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej oraz Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw organizuje przetarg na realizację kampanii informacyjno-promocyjnej na rynkach azjatyckich.

Chodzi o opracowanie kreacji wizerunkowej oraz wdrożenie i realizację trzyletniej kampanii "Europa pełna smaków - tradycja i jakość". Kampania ma być prowadzona na rynkach Japonii, Korei Południowej, Wietnamu, Chin i Hongkongu. Ma promować m.in. świeże, schłodzone lub mrożone mięso (wołowinę, wieprzowinę, drób) oraz przetwory mięsne, a także świeże i przetworzone owoce (jabłka, borówki amerykańskie, aronie).

Szacowana wartość budżetu kampanii to 4,7 mln euro netto. Oferty można składać do 22 marca.

25 stycznia w "Superwizjerze" w TVN 24 wyemitowany został materiał Tomasz Patory o uboju chorego bydła. Komisja Europejska wysłała do Polski swoich inspektorów, wyjaśnień zażądali importerzy polskiego mięsa. Producenci wołowiny przyznają, że planują działania, które mają zażegnać kryzys wizerunkowy.

Galeria: World Press Photo 2019 - nominacje

(AMS, 20.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.