Dział: INTERNET

Dodano: Luty 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama Toyoty najpopularniejsza na YouTube w styczniu

W reklamie pokazano relację z rajdowych Mistrzostw Świata (screen Youtube.com/Toyota Polska)

Spot marki Toyota, będący relacją z rajdowych Mistrzostw Świata, zajął najwyższe miejsce w styczniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard.

Film "Yaris WRC: Mistrzostwo Świata w kategorii producentów" został opublikowany na kanale Toyota Polska 21 stycznia 2019 roku i od tego czasu był już wyświetlony na YouTube 1,2 mln razy. W reklamie pokazano relację z rajdowych Mistrzostw Świata, podczas których zespół Toyota Gazoo Racing zajął pierwsze miejsce.

Drugie miejsce w zestawieniu ma spot Studia Tymbark "Instagram vs. Rzeczywistość” dotyczący tego, jak pokazujemy swoje życie na Instagramie. W filmie gościnnie wystąpiła youtuberka Julia Kostera.

Trzecim najpopularniejszym filmem było wideo pokazujące triki urodowe, które zostało opublikowane na kanale Urodomaniaczki by Hebe. Prowadzące ten kanał dla marki Hebe - Justyna i Kasia zaprosiły do udziału w tym odcinku youtuberkę urodową Agnieszkę Grzelak.

Dalej w zestawieniu była reklama Kuchni Lidla z udziałem Karola Okrasy i kolejny film z kanału Urodomaniaczki by Hebe - tym razem z poradami dotyczącymi zimowej pielęgnacji skóry.

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego). Zestawienie dotyczy wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

(IKO, 13.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spotify zamknie konta, na których blokowane są reklamy

Spotify ma ponad 200 mln użytkowników, z czego blisko 100 mln to użytkownicy usługi Premium (fot. Heidi Sandstrom/ Unsplash)

Spotify opublikował nowe warunki korzystania z serwisu, zgodnie z którymi jego użytkownicy nie będą mogli blokować reklam. 

Według nowych warunków zakazane jest „korzystanie z narzędzi pozwalających blokować lub omijać reklamę, jak i tworzenie lub dystrybucja” takich narzędzi. Firma zapowiada, że będzie zamykać konta, których użytkownicy łamią te zasady, w „trybie natychmiastowym” i bez uprzedzenia.

Serwis Spotify zamknął czwarty kwartał 2018 roku z przychodami 1,49 mld euro (wzrost o 30 proc. rok do roku) i zyskiem 94 mln euro (rok wcześniej zanotował stratę 87 mln euro). Na przychody składają się wpływy od użytkowników korzystających z abonamentu Premium – 1,32 mld euro, oraz z reklam – 175 mln euro. Z platformy korzystało 207 mln użytkowników, z czego 96 mln stanowili użytkownicy Premium.

(MC, 13.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.