Abstra prowadzi dla marki Durex kanał o edukacji seksualnej
Główną bohaterką kanału "Jak TO robić?" jest Maja, postać znana z kanału Nieprzygotowani (fot. materiały prasowe)
Firma Abstra, producent treści wideo na YouTube (należy do prowadzących kanał Abstrachuje.tv), nawiązała współpracę z Reckitt Benckiser, w ramach której stworzyła dla marki Durex kanał "Jak TO robić?"
"Jak TO robić?" jest kanałem fabularnym. Co tydzień publikowane będą tam materiały łączące treści rozrywkowe z edukacyjnymi, skierowane do osób w wieku 16-24 lat, dla których internet jest podstawowym źródłem wiedzy o seksie. Na kanale pojawiać będzie się Maja, postać znana z kanału Nieprzygotowani. Pojawią się także znani youtuberzy, którzy wraz z Mają będą m.in. obalać mity związane z seksem.
Firma Abstra po raz pierwszy stworzyła kanał we współpracy z partnerem komercyjnym. Wcześniej współpraca z markami na YouTube obejmowała lokowanie produktu lub tworzenie odcinków sponsorowanych.
(IKO, 12.02.2019)