PROMOCJA

Dział: TREśCI PROMOCYJNE

Dodano: Luty 05, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bezpłatne warsztaty z produkcji webinarów, pigułek wiedzy i wywiadów

Skuteczność wideo została potwierdzona w każdym raporcie, w którym badano sposoby zwiększania konwersji – w marketingu i sprzedaży. Podobnie wygląda sytuacja w badaniach preferencji użytkowników w zakresie formatów treści. Wideo stało się naturalną i powszechną formą dla treści konsumowanych prywatnie. W konsekwencji klienci i pracownicy oczekują przekazów od marki i pracodawcy w formacie, do którego są przyzwyczajeni.

TVIP zaprasza na cykl bezpłatnych warsztatów Wideo w akcji! kierowanych do managerów i specjalistów:
MARKETINGU (B2B, B2C, farmaceutycznego)
KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ
SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW

Warsztaty prowadzone są w profesjonalnym studiu green screen w małych grupach.

W PROGRAMIE:
• omówienie wybranych formatów wideo pod kątem projektowania treści i produkcji - live i VoD
• możliwości i wyzwania produkcji w studiu green screen
• opracowanie wybranych formatów: pigułka wiedzy, wywiad, webinar (praca w grupach)
• produkcja opracowanych formatów (praca z zespołem produkcyjnym studia TVIP)
• omówienie nagrań i feedback

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
∗ praktycznie „poczujesz ciężar” produkcji wybranych formatów: webinar, pigułka wiedzy, wywiad
∗ otrzymasz mnóstwo porad, inspiracji i wiedzy na temat produkcji na green screenie
∗ dowiesz się, jak zaplanować i zorganizować produkcję z ekspertami, trenerami, pracownikami
∗ będziesz wiedzieć, na co zwracać uwagę przy współpracy z domami produkcji

REJESTRACJA >>

(05.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

OGŁOSZENIE

Dział: TREśCI PROMOCYJNE

Dodano: Sierpień 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WP najbardziej opiniotwórczym medium internetowym

Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów, w pierwszej połowie 2018 roku, Wirtualna Polska była najchętniej cytowanym portalem w Polsce. Inne media powoływały się na materiały WP aż 8221 razy.

Najchętniej cytowane w pierwszym półroczu były m.in. reportaże Mateusza Ratajczaka, który zatrudnił się w firmie finansowej, by pokazać kierujące nią mechanizmy. Dziennikarze chętnie powoływali się na wywiad WP z bramkarzem, Łukaszem Skorupskim. Media cytowały również informację o odwołaniu wizyty ministra edukacji Izraela, Naftaliego Bennetta, oraz jego późniejsze wypowiedzi. W studiu WP Patryk Osowski przeprowadził wzruszający wywiad z wdową po Tomaszu Mackiewiczu.

Press

– Nasi dziennikarze wykrywają afery polityczne, pokazują problemy gospodarcze, pochylają się nad ważnymi społecznie tematami. Pozycja w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów IMM to efekt ich codziennych starań. Każdego dnia w WP powstają setki ciekawych materiałów, które niejednokrotnie poruszają całą Polskę – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Press

Od początku 2018 roku inne media cytowały materiały WP aż 8221 razy. To znacznie lepszy wynik niż - kolejnego w rankingu portali - Onetu (cytowany 6845 razy). WP znalazła się również na wysokim, 5. miejscu głównego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, pokonując m.in. "Gazetę Wyborczą" i Radio ZET.

Autorzy najciekawszych materiałów pierwszej połowy 2018 roku wzięli udział w spocie promocyjnym. Powstał na potrzeby kampanii prowadzonej na Stronie Głównej oraz w pozostałych serwisach WP. Kampania potrwa do 5 sierpnia.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak Money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. W branży e-commerce WP działa w zakresie turystyki, mody, urządzania wnętrz, usług finansowych oraz zdrowia.

(01.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.