Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 04, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"The Washington Post" reklamował się podczas Super Bowl

Narratorem filmu jest Tom Hanks (screen Youtube/ Washington Post)

Podczas wczorajszego meczu Super Bowl wyemitowano spot reklamowy promujący dziennik “The Washington Post”.

Spot pojawił się w blokach reklamowych przy czwartej kwarcie finału ligi NFL. W reklamie podkreślono, jak ważną rolę pełnią dziennikarze dla społeczeństwa, a także zagrożenia związane z wykonywaniem tego zawodu. Spot kończyła tablica z logo waszyngtońskiej gazety i sloganem “Democracy Dies in Darkness” (tłum. demokracja umiera w ciemności). Narratorem 60-sekundowego filmu jest aktor Tom Hanks, który w 2017 roku wcielił się w rolę redaktora naczelnego “The Washington Post” Bena Bradlee w hollywoodzkim filmie “The Post” (na polskich ekranach pt. "Czwarta władza"), w reżyserii Stevena Spielberga.

Nie ujawniono, ile gazeta zapłaciła za emisję spotu, ale średnia cena 30-sekundowej reklamy przy Super Bowl wynosiła w tym roku ok. 5,2 mln dol. “The Washington Post” należy do Jeffa Bezosa, właściciela koncernu internetowego Amazon.

(LL, 04.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.