"The Washington Post" reklamował się podczas Super Bowl
Narratorem filmu jest Tom Hanks (screen Youtube/ Washington Post)
Podczas wczorajszego meczu Super Bowl wyemitowano spot reklamowy promujący dziennik “The Washington Post”.
Spot pojawił się w blokach reklamowych przy czwartej kwarcie finału ligi NFL. W reklamie podkreślono, jak ważną rolę pełnią dziennikarze dla społeczeństwa, a także zagrożenia związane z wykonywaniem tego zawodu. Spot kończyła tablica z logo waszyngtońskiej gazety i sloganem “Democracy Dies in Darkness” (tłum. demokracja umiera w ciemności). Narratorem 60-sekundowego filmu jest aktor Tom Hanks, który w 2017 roku wcielił się w rolę redaktora naczelnego “The Washington Post” Bena Bradlee w hollywoodzkim filmie “The Post” (na polskich ekranach pt. "Czwarta władza"), w reżyserii Stevena Spielberga.
Nie ujawniono, ile gazeta zapłaciła za emisję spotu, ale średnia cena 30-sekundowej reklamy przy Super Bowl wynosiła w tym roku ok. 5,2 mln dol. “The Washington Post” należy do Jeffa Bezosa, właściciela koncernu internetowego Amazon.
(LL, 04.02.2019)