Po zmianie strony głównej Money.pl utrzymuje przewagę nad konkurencją
W listopadzie ub.r. na Money.pl zmienił się układ i sposób wyświetlania treści, na stronie głównej dodano sekcję wideo oraz narzędzia do monitorowania sytuacji na rynkach (fot. materiały prasowe)
Spośród serwisów o tematyce biznesowej i finansowej w grudniu ub.r. najwięcej użytkowników przyciągnął Money.pl (Wirtualna Polska). Z kolei na Bankier.pl (Bonnier Business) internauci spędzają średnio najwięcej czasu – wynika z danych Gemius/PBI.
Serwis Money.pl odwiedziło w grudniu 6,85 mln internautów, to o 0,49 proc. więcej porównaniu z listopadem. W listopadzie serwis ten zmienił zmienił wygląd strony głównej.
W pierwszej piątce serwisów o tematyce biznesowej znalazły się również: Businessinsider.com.pl (RAS Polska) – 5,41 mln (wzrost o 0,16 proc.), Finanse.wp.pl (Wirtualna Polska) – 4,03 mln (wzrost o 10,08 proc.), Next.gazeta.pl (Agora SA) – 2,36 mln (wzrost o 10,29 proc.) oraz Biznes.interia.pl (Bauer Media) – 1,98 mln (spadek o 4,77 proc.).
Pod względem średniego czasu korzystania z serwisu na użytkownika liderem w grudniu był Bankier.pl z wynikiem 21 minut i 30 sekund - to o 2 minuty i 17 sekund mniej w porównaniu z listopadem. Wynik powyżej 10 minut osiągnęły także Biznes.interia.pl – 13 minut i 49 sekund i Money.pl – 11 minut i 56 sekund. (PD)
PD