Liberty Media rozważa sprzedaż Formuły 1
Wyniki serwisu streamingowego F1 TV są poniżej oczekiwań właściciela (fot. Pixabay)
Koncern medialny Liberty Media rozważa sprzedaż serii wyścigów samochodowych Formuła 1 - ujawnił serwis JohnWallStreet.com.
Według serwisu kierownictwo amerykańskiego koncernu rozważa sprzedaż części lub wszystkich posiadanych udziałów Formuły 1. Powodem tej decyzji ma być brak sukcesów w realizacji planu rozbudowy kalendarza wyścigów i zdobywania nowych sponsorów. Wyniki poniżej oczekiwań ma również uruchomiony w 2017 roku serwis streamingowy F1 TV.
Ale Liberty Media ma też inny problem. Zarządcy kilku Grand Prix wywierają ostrą presję, bo chcą, aby wyścigi były organizowane na korzystniejszych dla nich warunkach. I, jak pisze "Daily Mail", przyznają, że mają obawy o przyszłość Formuły 1.
Liberty Media (właściciel m.in. sieci kablowej UPC) przejął Formułę 1 w 2016 roku za 8 mld dol.
(LL, 30.01.2019)