Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Styczeń 29, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hulu rozpoczyna wojnę cenową z Netfliksem

W 2018 roku Hulu pozyskał 8 mln nowych klientów (screen: Hulu.com)

Hulu, który walczy z Netfliksem na rynku usług streamingowych, obniżył cenę podstawowego abonamentu wkrótce po tym, jak jego rywal podniósł koszt najpopularniejszej subskrypcji o 18 proc.

Cena podstawowych usług Hulu spadnie z 7,99 dol. do 5,99 dol. miesięcznie. Firma liczy na to, że przyciągnie w ten sposób tych klientów Netfliksa, których zniechęcą wyższe koszty abonamentu.

W 2018 roku Hulu pozyskał 8 mln nowych klientów (ma ich obecnie 25 mln) i rozwijał się szybciej niż Netflix.

Galeria: Najbardziej dochodowe programy telewizyjne

(MC, 29.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.