Buzzfeed i Verizon Media Group zwalniają grupowo

Verizon Media Group jest właścicielem m.in. HuffPost, Yahoo i AOL (screen huffingtonpost.com)
Verizon Media Group i grupa internetowa BuzzFeed zapowiedziały grupowe zwolnienia. Pierwsza z nich planuje likwidację około 800 etatów, druga około 200.
W amerykańskiej grupie BuzzFeed zwolnienia mają objąć m.in. redakcje e-serwisów. Należą do nich m.in. BuzzFeed, BuzzFeed News i Tasty. Decyzja jest tłumaczona koniecznością ograniczenia kosztów działalności firmy. To już kolejne w ostatnich latach zwolnienia grupowe przeprowadzone przez BuzzFeed – dwa lata temu zwolniono ponad 100 osób.
Wczoraj plan ograniczenia zatrudnienia ogłosiła również Verizon Media Group, która jest właścicielem m.in. HuffPost, Yahoo i AOL. Zlikwidowanych ma zostać około 800 etatów.
(LL, 24.01.2019)
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY
Ponad 2 mln wyświetleń "Chyłki - Zaginięcie" w Playerze, będzie drugi sezon

– To najchętniej oglądana produkcja własna w historii serwisu – mówi Edward Miszczak (fot. Agnieszka K. Jurek/TVN)
Ponad 2 mln wyświetleń uzyskał w Playerze serial "Chyłka - Zaginięcie" z Magdaleną Cielecką w roli głównej. Serwis szykuje ekranizację kolejnego tomu z cyklu powieści o mecenas Joannie Chyłce, autorstwa Remigiusza Mroza.
"Chyłka - Zaginięcie" jest ekranizacją tomu "Zaginięcie". Siedmioodcinkowy serial powstał z myślą o Playerze. Pierwsze dwa odcinki oferowane były wszystkim użytkownikom, pozostałe udostępniono jedynie w płatnym pakiecie.
– To najchętniej oglądana jak do tej pory produkcja własna w historii serwisu – mówił podczas prezentacji ramówki Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN i wiceprezes Grupy TVN i Discovery Polska. – Widzowie nauczyli się płacić za kontent. To jest kilkaset tysięcy transakcji finansowych – poinformował Miszczak.
Jak się dowiedzieliśmy, jesienią w Playerze znajdzie się ekranizacja kolejnego tomu z cyklu powieści o mecenas Joannie Chyłce.
(KOZ, 25.01.2019)
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
