Wśród tygodników lokalnych i regionalnych najbardziej poprawiło sprzedaż "Życie Bytomskie"
Średnia sprzedaż "Tygodnika Zamojskiego" w listopadzie wyniosła 18 416 egz. (fot. Tygodnikzamojski.pl)
„Tygodnik Zamojski” (Wydawnictwo Zamojskie) pozostał w listopadzie liderem sprzedaży w segmencie tygodników lokalnych i regionalnych. Najwięcej zyskało „Życie Bytomskie” (Bytomska Spółdzielnia Pracy Dziennikarzy).
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż ogółem „Tygodnika Zamojskiego” wyniosła w listopadzie 18 416 egz. (spadek o 3,23 proc. w porównaniu z listopadem 2017 roku). Na drugim miejscu znalazł się „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze) - 10 297 egz. (spadek o 10,97 proc.), na trzecim „TEMI - Galicyjski Tygodnik Informacyjny” (Świt) – 9343 egz. (spadek o 13,17 proc.).
Największy wzrost sprzedaży zanotowało „Życie Bytomskie” - o 3,88 proc., do 4445 egz. Sprzedaż zwiększyły także: „Strzelec Opolski” (Silesiana) – o 2,02 proc., (5150 egz.), „Życie Podkarpackie” (Ziemia Przemyska) – o 0,77 proc. (8683 egz.) i „Obserwator Lokalny” (Agencja Wydawnicza Agard) – o 0,22 proc. (7779 egz.). (PD)
(PD, 21.01.2019)