Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 65 tys. zł zebrała "Gazeta Wyborcza" w ramach akcji z WWF Polska

Na koniec 2017 roku "Wyborcza" miała 133 tys. prenumeratorów cyfrowych (screen Agora.pl)

66 550 zł zebrała "Gazeta Wyborcza" (Agora) dzięki akcji "PrenumeRatuj", którą przeprowadzono we współpracy z WWF Polska. Pieniądze zostaną przekazane na pomoc zagrożonym gatunkom zwierząt.

Od 12 do 31 grudnia 2018 roku czytelnicy wykupujący dostęp do treści "Gazety Wyborczej" na Wyborcza.pl mogli wskazać gatunek zwierząt, któremu chcieli pomóc w ramach projektów WWF Polska, a wybierając okres prenumeraty: miesiąc (10 zł), kwartał (30 zł) lub rok (100 zł) – określić wysokość wsparcia.

Pod koniec ub.r. "Wyborcza" na swoich stronach, w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych mocno promowała akcję pod hasłem "Zmień czytanie w pomaganie".

Na koniec 2017 roku "GW" miała 133 tys. prenumeratorów cyfrowych (dane wydawcy). W listopadzie ub.r. jej średnia sprzedaż ogółem wynosiła 100 261 egz. (dane ZKDP).

(SK, 09.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.