Ponad 65 tys. zł zebrała "Gazeta Wyborcza" w ramach akcji z WWF Polska
Na koniec 2017 roku "Wyborcza" miała 133 tys. prenumeratorów cyfrowych (screen Agora.pl)
66 550 zł zebrała "Gazeta Wyborcza" (Agora) dzięki akcji "PrenumeRatuj", którą przeprowadzono we współpracy z WWF Polska. Pieniądze zostaną przekazane na pomoc zagrożonym gatunkom zwierząt.
Od 12 do 31 grudnia 2018 roku czytelnicy wykupujący dostęp do treści "Gazety Wyborczej" na Wyborcza.pl mogli wskazać gatunek zwierząt, któremu chcieli pomóc w ramach projektów WWF Polska, a wybierając okres prenumeraty: miesiąc (10 zł), kwartał (30 zł) lub rok (100 zł) – określić wysokość wsparcia.
Pod koniec ub.r. "Wyborcza" na swoich stronach, w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych mocno promowała akcję pod hasłem "Zmień czytanie w pomaganie".
Na koniec 2017 roku "GW" miała 133 tys. prenumeratorów cyfrowych (dane wydawcy). W listopadzie ub.r. jej średnia sprzedaż ogółem wynosiła 100 261 egz. (dane ZKDP).
(SK, 09.01.2019)