Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 04, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LifeTube: najdłużej oglądane są vlogi lifestylowe

Vlogi lifestylowe mają najdłuższy średni czas oglądania - wynika z raportu przygotowanego przez sieć partnerską LifeTube, która po raz pierwszy przeanalizowała należące do niej kanały tematyczne na YouTube pod względem kluczowych wartości ilościowych.

Z raportu "Influencer marketing na YouTube (2019)" wynika, że vlogi lifestylowe wyświetlane są na YouTube średnio przez ponad siedem minut. Tymczasem najniższy wskaźnik zaangażowania widzów ma kategoria Beauty, ale jednocześnie ma ona najwyższy wskaźnik ROI ze współpracy z markami.

Press

Raport obejmuje ponad 11 tys. materiałów wideo opublikowanych przez polskich youtuberów zrzeszonych w ramach LifeTube (fot. materiały prasowe)

Z analizy wynika też, że najrzadziej publikowane są odcinki na kanałach popularnonaukowych, bo średnio co 10 dni. Najczęściej - co dwa dni - publikują swoje materiały twórcy gamingowi.

Raport obejmuje ponad 11 tys. materiałów wideo opublikowanych przez polskich youtuberów zrzeszonych w sieci partnerskiej LifeTube (w okresie styczeń-maj 2018 roku, na 431 kanałach YouTube). Wyodrębniono sześć kategorii tematycznych (rozrywka, gaming, beauty, edukacja, lifestyle, hobby), które przeanalizowano pod względem średniej długości filmu, czasu oglądania, liczby subskrypcji, engagement rate, liczby publikowanych filmów i procentu pozytywnych ocen pod filmem.

(IKO, 04.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.