Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KSIążKI

Dodano: Styczeń 04, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Siła narracji marketingowej”

Press

Mirosław Bujko, Sebastian Hejnowski

MT Biznes
Warszawa 2018

Autorami są doświadczony praktyk i pisarz teoretyk. Starają się uzmysłowić czytelnikom, jaką słowa mają moc i czym jest słowo w strategii marketingowej. Pokazując jego potęgę i znaczenie, udowadniają, jak często bezmyślnie je wykorzystujemy. Ma to swoje konsekwencje – z powodu źle użytych słów firmy tracą klientów albo nie wyróżniają się wśród konkurencji tak bardzo, jak by chciały.

Autorzy nie skupiają się tylko na marketingu produktów, analizują też kampanie wyborcze, informacje prasowe i wszelkie przekazy medialne. Bo czym różni się słowo użyte w reklamie proszku do prania od słowa użytego w kampanii wyborczej albo w reklamie silników rakietowych? Bujko i Hejnowski pokazują, że właściwie niczym – każde słowo może mieć ogromną moc oddziaływania niezależnie od tego, co albo kogo reklamuje.

Aby przyciągnąć klienta, nie wystarcza już tylko powiedzieć: „Zapewniamy cię, że mamy najniższe ceny” – trzeba użyć słów w sposób inteligentny i kreatywny.

Autorzy, odwołując się do szeroko rozumianej kultury (np. poezji Stanisława Barańczaka czy powieści Umberto Eco, ale też „Kubusia Puchatka”), prezentują mechanizmy rządzące oddziaływaniem słowa w marketingu i komunikacji.

Dają przykłady, co zrobić, by komunikacja okazała się sukcesem, a czego unikać, by nie skazać się na porażkę.

Książka jest napisana lekkim, błyskotliwym językiem – niespodziewanym w marketingowej tematyce. W końcu to książka o sile oddziaływania słów.

(AMS, 04.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.