Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 03, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mateusz Gessler ambasadorem marki BelVita

Kampania, której twarzą jest Gessler prowadzona jest w telewizji i internecie (fot. screen YouTube.com/ TVN Series)

Marka ciastek BelVita (Mondelez Polska) prowadzi kampanię pod hasłem "Śniadania, że u la la". Twarzą kampanii został restaurator Mateusz Gessler.

W kampanii producent ciastek rozszerza wieloletnią komunikację, która dotychczas koncentrowała się na śniadaniach, o inne posiłki, jak drugie śniadania czy przekąski. W komunikacji nawiązano do Francji. Kampania prowadzona jest w telewizji (billboard sponsorski) i internecie. Ponadto od 2 stycznia do 10 lutego prowadzona jest loteria konsumencka. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a za kreację odpowiada IQ Marketing. Obsługą mediów społecznościowych zajmuje się agencja Isobar. Działania PR prowadzi Big Picture.

(IKO, 03.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 04, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czesław Mozil ponownie w reklamach Netii

Czesław Mozil reklamuje "świetlną wyprzedaż" (fot. materiały prasowe)

Netia rozpoczęła kampanię reklamową promującą „świetlną wyprzedaż”. Bierze w niej udział muzyk Czesław Mozil.

Na kampanię składają się 30-sekundowe spoty radiowe z udziałem Czesława Mozila, emitowane m.in. w RMF FM, Radiu Zet, radiu Eska. Zaplanowano też reklamy na blisko 1 tys. billboardów i działania performace marketingu w internecie. Kampania potrwa do połowy lutego. Od strony kreatywnej kampanię przygotowała agencja Scholtz & Friends, media zakupiły Mediacom i Vizeum.

Udział Czesława Mozila w kampanii Netii jest kolejną odsłoną nowego formatu reklamowego, opracowanego i realizowanego od września 2018 roku przez agencję Scholz & Friends, która w lipcu 2018 roku wygrała przetarg na obsługę tego klienta.

(AMS, 04.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo