Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 03, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mateusz Gessler ambasadorem marki BelVita

Kampania, której twarzą jest Gessler prowadzona jest w telewizji i internecie (fot. screen YouTube.com/ TVN Series)

Marka ciastek BelVita (Mondelez Polska) prowadzi kampanię pod hasłem "Śniadania, że u la la". Twarzą kampanii został restaurator Mateusz Gessler.

W kampanii producent ciastek rozszerza wieloletnią komunikację, która dotychczas koncentrowała się na śniadaniach, o inne posiłki, jak drugie śniadania czy przekąski. W komunikacji nawiązano do Francji. Kampania prowadzona jest w telewizji (billboard sponsorski) i internecie. Ponadto od 2 stycznia do 10 lutego prowadzona jest loteria konsumencka. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a za kreację odpowiada IQ Marketing. Obsługą mediów społecznościowych zajmuje się agencja Isobar. Działania PR prowadzi Big Picture.

Galeria: Trendy w reklamie

(IKO, 03.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.