LifeTube wypłacił w tym roku twórcom 23 mln zł
W 2018 roku sieć partnerska LifeTube wypłaciła zrzeszonym w niej twórcom internetowym 23 mln zł.
Z raportu przedstawionego przez LifeTube wynika, że spółka zanotowała wzrost przychodów na poziomie 38 proc. względem ubiegłego roku. Tym samym wzrosła kwota, którą wypłacono twórcom za przeprowadzone kampanie – do youtuberów zrzeszonych w sieci trafiło 23 mln zł (wzrost o 51 proc. w porównaniu z 2017 rokiem).
LifeTube podsumowała miniony rok (fot. materiały prasowe)
LifeTube przeprowadziła w tym roku 1359 kampanii. Najdroższa kosztowała 1,5 mln zł, a średni koszt jednej kampanii wyniósł 9,5 tys. zł. Sieć pozyskała 73 nowych twórców – obecnie ma 500 kanałów. Wszyscy twórcy w sieci LifeTube mają łącznie 87 mln subskrypcji, a ich materiały osiągnęły w sumie 7 mld wyświetleń.
(PD, 28.12.2018)