Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 27, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ważą się losy "Ozonu"

Dziś udziałowcy spółki Ozon Media wydającej tygodnik "Ozon" prawdopodobnie zadecydują, co dalej z tytułem.

Także od dzisiaj na rynku jest najnowszy, podwójny numer magazynu w zwykłej cenie (4,50 zł), choć nie ma w najbliższym czasie świąt ani wolnych dni. Wydawca zaprzecza, że podwójny numer tygodnika jest ostatni. - Podwójny numer ukazał się z racji tego, że trwa sezon ogórkowy oraz w związku z oszczędnościami. Po tym numerze we właściwym terminie ukaże się kolejny – twierdzi Leszek Kurnicki, prezes Ozon Media. Naczelny tytułu, Grzegorz Górny: - Zaprzeczam, jakoby miało dojść do zawieszenia tytułu – mówi. O przyszłości magazynu jednak zadecydują dziś udziałowcy spółki Ozon Media. Według wczorajszej ”Gazety Wyborczej” w ostatnim czasie już dwa razy chcieli zakończyć działalność spółki, a pismo nie zostało zamknięte tylko dlatego, że chęć przejęcia tytułu zgłosili pracownicy wydawnictwa, m.in. Grzegorz Górny. Naczelny ”Ozonu” nie chciał jednak wczoraj komentować tych informacji, a z większościowym udziałowcem Ozon Media Januszem Palikotem nie udało nam się skontaktować. Spółka wydająca tytuł bez skutku szuka strategicznego inwestora od jesieni ubiegłego roku. W grudniu 2005 roku udziałowcy Ozon Media postanowili dofinansować tygodnik kwotą 550 tys. zł. W styczniu dodatkowo dokapitalizowali spółkę ponad 7 mln zł, a w lutym - 3 mln zł. ”Ozon” boryka się z problemami finansowymi. Obniżyła się jego sprzedaż egzemplarzowa: pierwszy numer (kwiecień ub.r.) sprzedał się w liczbie 69 341 egz. (sprzedaż ogółem za ZKDP), ale w lutym tego roku liczba sprzedanych egzemplarzy spadła do 21 374 egz., po czym – po wdrożeniu polityki dołączania dodatków redakcyjnych i płyt z filmami – zaczęła nieznacznie się poprawiać. Sprzedaż ogółem z kwietnia to 27 779 egz. Wpływy reklamowe ”Ozonu” od kwietnia do grudnia 2005 roku to – według Expert Monitora - 18,2 mln zł (wpływy netto, bez uwzględniania rabatów).

(ML, 27.07.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.