Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 26, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MPG zbadał rynek telewizyjny

MPG Inteligence, jednostka badawcza należąca do grupy MPG, przeprowadził badanie dotyczące rozwoju telewizji. Ma ono określić wyzwania, jakie stoją przed rynkiem reklamowym w związku ze zmieniającym się rynkiem telewizyjnym.

Badanie ”Future od TV” zostało przeprowadzone w dziewięciu krajach (m.in. Polsce, USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii). Składało się z części ilościowej i jakościowej. Najpierw zbierano dane o rynku, głównych jego graczach i dostępnej ofercie, a następnie informacje o specyfice konsumentów w danym kraju. W każdym z krajów przeprowadzono wywiady ze specjalistami z największych stacji na temat ich planów na przyszłość. Wyniki badań wykazały, że rynek telewizyjny rozwija się szybciej niż inne media, przede wszystkim wprowadza nowe technologie (m.in. wideo na żądanie, Personal Video Recorder). Spowodują one zmianę reklam w tym medium. Spoty w tradycyjnych blokach reklamowych stracą na znaczeniu, bo nowe technologie pozwalają na ich omijanie. Podsumowanie wyników badań nastąpi w październiku. Wtedy też pojawią się wnioski na temat działań, które będą podejmowały domy mediowe MPG, aby dostosować się do zmieniającego się rynku TV.

(MAZ, 26.07.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.