Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Były prezes Grupy ITI Wojciech Kostrzewa nowym prezesem Billon Group

Wojciech Kostrzewa przez wiele lat był prezesem Grupy ITI (screen YouTube.com/RzeczpospolitaTV)

Rada Dyrektorów spółki powołała byłego prezesa Grupy ITI Wojciecha Kostrzewę na stanowisko prezesa Billon Group. Obowiązki zacznie pełnić w styczniu. Założyciel i dotychczasowy prezes Billona – Andrzej Horoszczak - obejmie stanowiska chief technology oraz chief visionary officer.

Kostrzewa na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za zarządzanie spółką, pozyskiwanie funduszy oraz współtworzenie strategicznych partnerstw i sojuszy na rynkach Europy i Azji. Z kolei Horoszczak będzie odpowiedzialny za rozwój technologii i zespołu inżynierskiego, aby przyspieszyć wdrożenia ostatnio podpisanych kontraktów.

Wojciech Kostrzewa od 2016 roku zaangażowany jest w rozwój Billon Group (firma tworzy platformę technologiczną dla korporacji i instytucji finansowych służącą do zarządzania pieniędzmi, danymi, eliminując operacyjną biurokrację) jako inwestor, a od 2017 także jako członek rady dyrektorów. Przez ostatnie 13 lat był prezesem Grupy ITI. Ponadto w latach 2005-2017 zasiadał w radzie nadzorczej Grupy TVN (której głównym akcjonariuszem do 2015 roku była Grupa ITI). Był także prezesem Polskiego Banku Rozwoju i BRE Banku (mBank).

Obecnie jest wiceprezesem Polskiej Rady Biznesu, wiceprezydentem Konferencji Lewiatan, członkiem rady dyrektorów szwajcarskiej grupy Stadler Rail, zasiada także w radach nadzorczych spółek grupy ubezpieczeniowej Ergo Hestia.

(JOG, 07.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rekordowy Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu

Do udziału w akcji zachęcali m.in. Aneta Zając i Andrzej Grabowski (screen: Youtube.com/Polsat)

Spoty reklamowe wyemitowane w Mikołajkowym Bloku Reklamowym w Telewizji Polsat obejrzało ponad 6,1 mln widzów i zebrano ponad 1,3 mln zł.

Reklamy wyemitowano 6 grudnia o 18.45, a wpływy z ich emisji otrzymali potrzebujący. Jak co roku, reklamodawcy biorący udział w akcji zrzekli się przychodów na rzecz dzieci. Zebrana kwota jest większa od zeszłorocznej o ponad 70 tys. zł.

Za organizację akcji odpowiadała Telewizja Polsat i Biuro Reklamowe Polsat Media. Reżyserami spotów byli Michał Konwicki i Jacek Siut, animacje przygotowało Studio Produkcyjne Orka, a producentem był Krzysztof Hansz.

Mikołajkowy Blok Reklamowy został zorganizowany po raz 15.

(JOG, 10.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo