Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

McDonald’s ruszył ze świąteczną kampanią

Jednym z elementów wizerunkowej kampanii są zabawki Happy Meal (screen: Youtube.com/McDonaldsPoland)

Marka McDonald's rozpoczęła wizerunkową kampanię świąteczną. W jej ramach przygotowano spot telewizyjny, którego jednym z elementów są zabawki Happy Meal.

Spot został wyemitowany podczas charytatywnego, mikołajkowego bloku reklamowego w Telewizji Polsat. Za kreację i strategię kampanii odpowiada agencja DDB&tribal. Produkcją zajęło się Dobro. Reżyserką filmu jest Liz Murphy. Zdjęcia przygotowała Monika Lenczewska.

(PD, 07.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BBDO Warszawa przygotowała regionalną kampanię Pepsi na święta

Spot będzie emitowany w 15 krajach Europy Środkowej i Wschodniej (screen: Youtube.com/Pepsi Polska)

Agencja BBDO Warszawa zrealizowała świąteczną kampanię reklamową dla marki Pepsi.

Agencja BBDO Warszawa odpowiada za scenariusz (Mikołaj wraz z niebieskimi elfami zachęca do znalezienia swojego smaku w święta - smaku Pepsi) i realizację kampanii Pepsi. Działania digitalowe przygotowała agencja Artegence. Z kolei za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Spot przygotowany przez BBDO Warszawa będzie emitowany w 15 krajach Europy Środkowej i Wschodniej, w tym w Polsce.

(AMS, 11.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.