Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 06, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gwiazdy przepraszają przyszłe pokolenia w kampanii „I CO2 dalej”

Do akcji włączył się m.in. Paweł Orleański (screen: Youtube.com/ClientEarth Prawnicy dla Ziemi)

Fundacja ClientEarth Prawnicy dla Ziemi rozpoczęła kampanię zwracającą uwagę na zmiany klimatu. W kampanii biorą udział gwiazdy polskiego show-biznesu, ludzie świata kultury i nauki.

Ambasadorzy działań przepraszają przyszłe pokolenia za to, że nie zrobili nic, aby powstrzymać destrukcyjną zmianę klimatu. Na stronie WWW kampanii można podpisać petycję o ograniczenie destrukcyjnego wpływu na klimat przez elektrownię Bełchatów.

Do akcji włączyli się m.in. Roma Gąsiorowska, Magdalena Schejbal, Katarzyna Bonda, Paweł Orleański, Michał Żurawski, Maciej Pieprzyca, zespół Bokka, Crazy Nauka, Grażyna Barszczewska, Igor Brejdygant, Krzysztof Materna i Microwyprawy.

Koncepcję kampanii oraz jej oprawę wizualną przygotowała agencja OS3.

(AMS, 06.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

McDonald’s ruszył ze świąteczną kampanią

Jednym z elementów wizerunkowej kampanii są zabawki Happy Meal (screen: Youtube.com/McDonaldsPoland)

Marka McDonald's rozpoczęła wizerunkową kampanię świąteczną. W jej ramach przygotowano spot telewizyjny, którego jednym z elementów są zabawki Happy Meal.

Spot został wyemitowany podczas charytatywnego, mikołajkowego bloku reklamowego w Telewizji Polsat. Za kreację i strategię kampanii odpowiada agencja DDB&tribal. Produkcją zajęło się Dobro. Reżyserką filmu jest Liz Murphy. Zdjęcia przygotowała Monika Lenczewska.

(PD, 07.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo