Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bank BGŻ BNP Paribas partnerem strategicznym Szlachetnej Paczki

W filmie "Pomaganie jest fajne" wzięli udział wolontariusze Szlachetnej Paczki i Banku BGŻ (screen: Youtube.com/BGŻ BNP Paribas)

Bank BGŻ BNP Paribas został partnerem strategicznym akcji Szlachetna Paczka. Bank będzie przez cały rok wspierał działalność projektu w promowaniu idei pomagania ludziom.

Jednym z elementów strategicznego partnerstwa jest kampania „Pomaganie jest fajne”, w ramach której przygotowano 3-minutowe wideo w reżyserii Tomasza Kinttela. W filmie wzięli udział wolontariusze Szlachetnej Paczki i Banku BGŻ. Działania w internecie rozpoczęły się 5 grudnia, od 6 grudnia kampania będzie obecna w telewizji.

Oprócz tego Bank BGŻ przygotował działanie w mediach społecznościowych. Przez 21 dni chatbot Asystent Pomagania dostępny na profilu banku na Facebooku będzie przesyłał użytkownikom wyzwania związane z pomaganiem.

W ramach partnerstwa banku BGŻ i Szlachetnej Paczki za każdą płatność wykonaną przez klientów BGŻ, bank przekaże 1 gr na rzecz Szlachetnej Paczki. W przypadku płatności przez aplikację będą to 2 grosze.

Szlachetna Paczka to ogólnopolska akcja świątecznej pomocy. Akcja jest realizowana od 2001 roku przez Stowarzyszenie Wiosna.

(PD, 05.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 06, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gwiazdy przepraszają przyszłe pokolenia w kampanii „I CO2 dalej”

Do akcji włączył się m.in. Paweł Orleański (screen: Youtube.com/ClientEarth Prawnicy dla Ziemi)

Fundacja ClientEarth Prawnicy dla Ziemi rozpoczęła kampanię zwracającą uwagę na zmiany klimatu. W kampanii biorą udział gwiazdy polskiego show-biznesu, ludzie świata kultury i nauki.

Ambasadorzy działań przepraszają przyszłe pokolenia za to, że nie zrobili nic, aby powstrzymać destrukcyjną zmianę klimatu. Na stronie WWW kampanii można podpisać petycję o ograniczenie destrukcyjnego wpływu na klimat przez elektrownię Bełchatów.

Do akcji włączyli się m.in. Roma Gąsiorowska, Magdalena Schejbal, Katarzyna Bonda, Paweł Orleański, Michał Żurawski, Maciej Pieprzyca, zespół Bokka, Crazy Nauka, Grażyna Barszczewska, Igor Brejdygant, Krzysztof Materna i Microwyprawy.

Koncepcję kampanii oraz jej oprawę wizualną przygotowała agencja OS3.

(AMS, 06.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo