Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nike reklamodawcą roku według AdAge

Jedną z bohaterek reklamy Nike "Dream Crazy" była tenisistka Serena Williams (screen: Youtube.com/Nike)

Magazyn AdAge reklamodawcą roku 2018 ogłosił firmę Nike, za odważną decyzję, by twarzą jej kampanii został Colin Kaepernick. Reklama wywołała wiele kontrowersji, ale została bardzo dobrze przyjęta przez fanów sportowca i zwolenników marki. 

Magazyn wyróżnił też inne firmy, wśród których znalazła się Coca-Cola, za odwagę, by zainwestować w kampanię reklamową podupadającej marki Diet Coke; MedMen, firma sprzedająca marihuanę, za wszechstronną promocję produktu, który w wielu amerykańskich stanach pozostaje nielegalny.

Wytwórnia Warner Bros. została wyróżniona za kampanię, która przyczyniła się do sukcesu ryzykownej produkcji, jaką był film „Crazy Rich Asians”. Linię kosmetyków Fenty Beauty, którą stworzyła Rihanna wraz z grupą LVMH, AdAge docenił za znakomite wykorzystanie w reklamie mediów społecznościowych i portali handlowych.

Wśród wyróżnionych znalazły się też: firma Epic Games za kampanię gry "Fortnite," której darmowa wersja przyciągnęła 125 mln użytkowników na całym świecie; NBA – za skuteczną walkę o przyciągnięcie młodych fanów koszykówki; Salesforce – globalna firma specjalizująca się w zarządzaniu relacjami z klientami (CRM) – za niekonwencjonalny marketing i wykorzystywanie takich wydarzeń jak konferencja Dreamforce w San Francisco, która przyciąga około 170 tys. profesjonalistów.

AdAge podaje, że największym globalnym reklamodawcą został Samsung, który w minionym roku wydał na reklamę 11,2 mld dol. Dalej były: Tencent Holding, 21st Century Fox, Adidas, Aeon, Alibaba, Alphabet (Google), Amazon, America Movil, American Express, Astellas Pharma, Anheuser-Busch, Apple, i AT&T.

(MC, 05.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bank BGŻ BNP Paribas partnerem strategicznym Szlachetnej Paczki

W filmie "Pomaganie jest fajne" wzięli udział wolontariusze Szlachetnej Paczki i Banku BGŻ (screen: Youtube.com/BGŻ BNP Paribas)

Bank BGŻ BNP Paribas został partnerem strategicznym akcji Szlachetna Paczka. Bank będzie przez cały rok wspierał działalność projektu w promowaniu idei pomagania ludziom.

Jednym z elementów strategicznego partnerstwa jest kampania „Pomaganie jest fajne”, w ramach której przygotowano 3-minutowe wideo w reżyserii Tomasza Kinttela. W filmie wzięli udział wolontariusze Szlachetnej Paczki i Banku BGŻ. Działania w internecie rozpoczęły się 5 grudnia, od 6 grudnia kampania będzie obecna w telewizji.

Oprócz tego Bank BGŻ przygotował działanie w mediach społecznościowych. Przez 21 dni chatbot Asystent Pomagania dostępny na profilu banku na Facebooku będzie przesyłał użytkownikom wyzwania związane z pomaganiem.

W ramach partnerstwa banku BGŻ i Szlachetnej Paczki za każdą płatność wykonaną przez klientów BGŻ, bank przekaże 1 gr na rzecz Szlachetnej Paczki. W przypadku płatności przez aplikację będą to 2 grosze.

Szlachetna Paczka to ogólnopolska akcja świątecznej pomocy. Akcja jest realizowana od 2001 roku przez Stowarzyszenie Wiosna.

(PD, 05.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo