Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magdalena Siemiątkowska przeszła z Nowej TV do TVN 24

Magdalena Siemiątkowska przez prawie 20 lat pracowała w TVP (fot. Adam Guzz/"Press")

Magdalena Siemiątkowska, dotychczas zastępca redaktora naczelnego newsów i publicystyki Nowej TV (Grupa ZPR Media), dołączyła do zespołu TVN 24 jako wydawca.

Magdalena Siemiątkowska od lipca 2017 roku była w Nowej TV wicenaczelną newsów i publicystyki oraz wydawcą programu informacyjnego "24 godziny". Z końcem listopada stacja zlikwidowała jednak dziennik. Wcześniej zajmowała się wydawaniem serwisu informacyjnego Telewizji WP "#dzieje się".

Siemiątkowska przez prawie 20 lat pracowała w Telewizji Polskiej, była m.in. wydawcą programów informacyjnych TVP Info. Straciła pracę w TVP po tym, jak razem z Izabelą Leśkiewicz 12 marca 2016 roku odmówiła wydania serwisu, w którym zamiast marszu Komitetu Obrony Demokracji miała być pokazywana na żywo konferencja episkopatu w sprawie Światowych Dni Młodzieży.

(KOZ, 05.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Emitując "Pod powierzchnią", TVN przegrywał z TVP 1

TVN miał niższy udział w rynku niż TVP 1 zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej (fot. materiały prasowe)

Średnio 1,59 mln widzów przyciągnął do TVN serial obyczajowy "Pod powierzchnią".

TVN pokazywał "Pod powierzchnią" w niedziele o 21.30, od 21 października do 2 grudnia. Najwięcej widzów - 1,71 mln - przyciągnął pierwszy odcinek.

Emitując serial, TVN miał 10,98 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej - to mniej niż TVP 1 (20,99 proc.), ale więcej od Polsatu (8,95 proc.) i TVP 2 (4,73 proc.). W grupie komercyjnej udział TVN był wyższy (14,76 proc.), ale stacja dalej przegrywała z TVP 1 (18,67 proc.).

TVN z reklam wokół "Pod powierzchnią" mógł uzyskać - według danych cennikowych - 14,7 mln zł. Stacja planuje drugi sezon serialu.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 05.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo