Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 04, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nadawca 4fun.tv planuje kanał o youtuberach

Grupa kapitałowa 4fun Media SA w pierwszych trzech kwartałach miała 5,6 mln zł zysku netto (screen: Youtube.com/FCB Bridge2Fun)

4fun Media SA szykuje nowy kanał tematyczny 4fun Tube – ustalił "Presserwis".

Kanał ma być poświęcony twórcom internetowym. 4fun Tube prawdopodobnie zajmie miejsce 4fun Gold. Mateusz Górecki, członek zarządu 4fun Media, nie chce się na ten temat wypowiadać. – Trwają jeszcze prace koncepcyjne – przekonuje.

Z naszych informacji wynika, że nadawca może współpracować przy 4fun Tube z siecią partnerską Life Tube, reprezentującą youtuberów. – Nie mogę dzisiaj tego potwierdzić – ucina Paweł Stano, prezes Life Tube.

4fun Media planuje również uruchomienie nowego kanału 4fun Kids, na który ma już zgodę Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Spółka jest nadawcą 4fun.tv, 4fun Dance i 4fun Gold.

Grupa kapitałowa 4fun Media SA w pierwszych trzech kwartałach uzyskała 5,6 mln zł zysku netto przy przychodach wynoszących 39,2 mln zł.  

(KOZ, 04.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Wiadomościom" w listopadzie przybyło widzów

W listopadzie "Wiadomości" w TVP 1 oglądało 98 tys. widzów więcej niż przed rokiem (screen Widomosci.tvp.pl)

Spośród programów informacyjnych w listopadzie widzów zyskały tylko "Wiadomości" TVP 1 w porównaniu z listopadem 2017 roku.

W listopadzie 2018 roku "Fakty" w TVN oglądało średnio 3,03 mln widzów, czyli o 98,6 tys. mniej, niż rok wcześniej. "Teleexpress" w TVP 1 gromadził średnio 2,47 mln widzów (o 134,9 tys. widzów mniej), "Wiadomości" w TVP 1 – 2,3 mln widzów (o 98,1 tys. więcej), "Wydarzenia" w Polsacie – 2,08 mln widzów (o 111,5 tys. mniej), a "Panoramę" w TVP 2 – 1,28 mln widzów (o 109 tys. mniej).

Przy uwzględnieniu emisji programów informacyjnych również w kanałach informacyjnych, "Fakty" w TVN i TVN 24 BiS miały łącznie 3,26 mln widzów (o 48,7 tys. mniej, niż przed rokiem), "Teleexpress" w TVP 1 i TVP Info – 3,08 mln widzów (o 131,3 tys. mniej), "Wiadomości" w TVP 1 i TVP Info – 2,86 mln widzów (o 123,9 tys. więcej), "Wydarzenia" w Polsacie i Polsat News – 2,24 mln widzów (o 120 tys. mniej), a "Panorama" w TVP 2 i TVP Info – 1,73 mln widzów (o 126,7 tys. mniej).

Po informacji w "Presserwisie" o widowni programów informacyjnych w pierwszym półroczu firma Nielsen Audience Measurement oświadczyła, że ze względu na fakt, iż "Wiadomości" emitowane w TVP 1 i TVP Info "nie kończą się dokładnie o tej samej porze, nie możemy wprost i jednoznacznie zastosować zasady polegającej na sumowaniu wyników oglądalności z dwóch anten dla programów nadawanych symultanicznie". Jednocześnie Nielsen przyznał, że nieuwzględnianie w analizie oglądalności widzów "Wiadomości" z TVP Info "nie jest również właściwe".

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 05.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo