Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 04, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 2,84 mln widzów "Mam talent", 1,93 mln "The Voice of Poland"

11. edycję "Mam talent" wygrało Duo Destiny (fot. Mirosław Sosnowski/TVN)

11. edycja edycja talent show "Mam talent" przyciągnęła do TVN średnio 2,84 mln widzów. Z kolei dziewiątą edycję "The Voice of Poland" oglądało w TVP 2 średnio 1,93 mln widzów.

TVP 2 i TVN pokazywały te programy w soboty o 20 – "The Voice of Poland" od 1 września, a "Mam talent" od 8 września. Odcinki pierwszego z nich były dłuższe.

TVN, pokazując "Mam talent", miał 19,2 proc. udziału w rynku – najwięcej spośród wszystkich telewizji. Udział TVP 2 wynosił w tym czasie 11 proc., TVP 1 – 10,13 proc., a Polsatu – 7,2 proc.

Z kolei TVP 2 w czasie "The Voice of Poland" zdobył 13,38 proc. udziału. Dla porównania TVN miał wówczas 15,89 proc., TVP 1 – 9,11 proc., a Polsat – 7,17 proc.

"Mam talent", w porównaniu z dziesiątą edycją jesienią 2017 roku, stracił 61,4 tys. widzów. "The Voice of Poland" oglądało o 153,8 tys. widzów mniej niż przed rokiem.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 04.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.