Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 04, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama wyborcza w USA największym bodźcem dla rynku od ośmiu lat

(fot. Pixabay.com)

Amerykańskie listopadowe wybory środka kadencji sprawiły, że na rynek reklamowy trafiło dodatkowe 4 mld dol., o 40 proc. więcej niż w roku 2014 – podaje portal Campaignlive.

Było to tak silnym bodźcem dla rynku w USA, że oczekuje się, iż w sumie dochód z reklam wzrośnie w tym roku o 7,2 proc. i wyniesie 208 mld dol. Dynamika rynku spadnie jednak w 2019 roku, kiedy to zabraknie takich wydarzeń jak wybory, do 2,5 proc.

Globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku do 552 mld dol.; największy, dwucyfrowy wzrost odnotowany będzie w Chinach (12 proc.), Rosji (14 proc.) i Indiach (14 proc.).

(MC, 04.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.