Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 30, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kancelaria Prezydenta wydała ponad 110 tys. zł na promocję w TVP i PR

Andrzej Duda (fot. Radosław Czarnecki / wikipedia.org / lic. CC BY-SA 4.0)

Kancelaria Prezydenta RP od początku tego roku wydała w sumie 210 mln zł - podaje portal Gazeta.pl (Agora SA). Z rejestrów umów zawieranych przez kancelarię wynika, że część tej kwoty stanowią wydatki na promocję oraz monitoring w mediach.

Jak podaje portal, Kancelaria Prezydenta RP przeznaczyła: 104 tys. zł dla Telewizji Polskiej na emisję spotów związanych ze Świętem Niepodległości, 9,9 tys. zł dla Polskiego Radia za przeprowadzenie transmisji w internecie i udostępnienie nagrań w sieci, 26,5 tys. zł na roczną subskrypcję Polityki Insight. 51 tys. zł przeznaczono na produkcję filmów i przygotowanie materiałów na stronę internetową, 6,6 tys. zł na spot na stronę oraz 37 tys. zł na montaż filmów i wideogramów, 51 tys. zł na montaż filmów, spotów i wystąpień głowy państwa, oraz 63 tys. zł na przygotowywanie informacji oraz materiałów publikowanych w mediach społecznościowych.

Kancelaria wydała także 57 tys. zł monitoring mediów i 5,9 tys. zł za serwis Katolickiej Agencji Informacyjnej. Ponadto kancelaria przeznaczyła prawie 30 tys. zł za wykonanie strony internetowej, 22 tys. zł na pomoc w opracowaniu pytań i przeprowadzenie sondaży oraz 8,2 tys. zł na dwudniowe szkolenia z działań w internecie.

Jak podaje portal, Kancelaria Prezydenta RP na kampanię informacyjną ws. referendum konstytucyjnego, do którego ostatecznie nie doszło, przeznaczyła w sumie ponad 322 tys. zł, z czego 43 tys. zł dla ZPR Media SA (właściciela „Super Expressu”) za przygotowanie i publikację dodatku dotyczący kampanii przedreferendalnej.

(PD, 30.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Grudzień 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po raz 16. przyznano Złote Spinacze

Branżą PR przyznała swoje doroczne nagrody - Złote Spinacze (fot. materiały prasowe)

Jury XVI edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych i 28 Brązowych Spinaczy.

Złote nagrody otrzymali: w kategorii PR korporacyjny - Komunikacja Plus, za  projekt "Koleje Dolnośląskie pierwszym wyborem Dolnoślązaków" (dla Kolei Dolnośląskich); w kategorii PR produktu - d*fusion communication za "Surface AntyLuwr" (Microsoft Polska); Kampania społeczna - Agencja PR Pan Pikto, "Dopal cenę swojej śmierci" (Urząd Miasta Mysłowice); Komunikacja wewnętrzna - Nutricia Poland, "Nutricia Medyczna - komunikacja bez granic"; Event społeczny - 180heartbeats + Jung v Matt, "Niezniszczalna tęcza" (Unilever); Social media - 24/7 Communication, "Witamy w McDonald’s. Poznaj nas i zobacz, jacy jesteśmy", (McDonald’s); Business-to-business PR - Danfoss Poland, "#ETtalks - Engineering Tomorrow talks"; Media relations - United PR, Eurosport 360 - Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pyeongchang 2018 (Eurosport); Employer branding - MJCC, "Witamy w zespole McDonald's" (McDonald’s Polska); Content Marketing – Branded Content - Cohn&Wolfe, Grey Group Poland, "Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów" (Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie); Finanse - Linkleaders, "Kampania przeprowadzkowa Przystanek mBank" (mBank); Sektor spożywczy - Big Picture, "Vegan is the new black" (ProVeg); Medycyna i zdrowie - Testa Communications, "Szczepienia.info - rzetelnie o szczepieniach" (Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny); Sport - United PR, Eurosport 360 - Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pyeongchang 2018 (Eurosport);  Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze - Inn|tu, Multi Poland, Grupa Eskadra, "Forum Gdańsk: od betonowego kloca do nowego centrum miasta";  Motoryzacja i transport - Lighthouse, "Electric Explorer African Challenge 2018", Nissan Sales Central & Eastern Europe; NGO i sektor publiczny - Cohn&Wolfe, Grey Group Poland, "Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów" (Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie).

Trzy złote nagrody przyznano też w kategoriach specjalnych: Kreatywność - d*fusion Communication, "Surface AntyLuwr" (Microsoft Polska); Efektywność - Boscata Jacek Stachera, "Sprawdź Promile (Kompania Piwowarska, Złoty Melon); Research&Insight - MJCC, "Witamy w zespole McDonald's" (McDonald’s Polska).

Przyznana została także Nagroda Publiczności, którą otrzymała Fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata Jacek Stachera za projekt 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” zdobyła agencja Big Picture.

Ponadto, w tym roku wyróżnienie dla Gwiazdy PR, czyli osoby szczególnie zasłużonej dla branży, przyznano Jerzemu Owsiakowi.

Po raz pierwszy przyznana została nagroda redakcji Rp.pl, którą otrzymała agencja Lighthouse i Nissan Sales Central & Eastern Europe za projekt "Electric Explorer African Challenge 2018".

Przewodniczącym jury konkursu był Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji i rzecznik prasowy Samsung Polska.

 

(AMS, 09.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo