Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 29, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska przybliża Śląsk czytelnikom

Logo akcji „Śląski tydzień” (fot. materiały prasowe)

Wirtualna Polska rozpoczęła redakcyjną akcję „Śląski tydzień”, w której do 4 grudnia będzie przybliżać czytelnikom Śląsk i pokazywać region z nowej perspektywy.

Na portalu Wp.pl będą ukazywały się materiały dotyczące m.in. Nikiszowca, śląskiej kuchni, języka i muzyki. Pojawią się też wywiady ze znanymi Ślązakami i Ślązaczkami.

Wirtualna Polska w ramach akcji współpracuje m.in. z Polskim Radiem Katowice, które w porannym przeglądzie prasy prezentuje zapowiedzi kolejnych publikacji. Łącznie powstanie kilkanaście materiałów reporterskich, które przygotują dziennikarze różnych redakcji m.in.: Aleksandra Gruszczyńska, Piotr Barejka i Sebastian Łupak.

„Chcemy odczarować »czarną legendę« regionu. Pokażemy naszym użytkownikom, że jest to miejsce z niezwykłym potencjałem” – zapowiada Aleksandra Gruszczyńska, wydawczyni WP, która sama pochodzi z Katowic.

W ramach akcji WP zachęca również do kontaktu poprzez platformę WP #dziejesie, za której pośrednictwem można zgłaszać historie i komentować artykuły.

(PAZ, 29.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook wykorzystywał dane użytkowników jako przewagę konkurencyjną

(fot. archiwum Press)

Brytyjska komisja parlamentarna opublikowała w czwartek dokumenty, z których wynika, że Facebook wykorzystywał swe gigantyczne zasoby danych użytkowników jako przewagę konkurencyjną, często starając się ukryć to przed użytkownikami.

Zbieranie danych polegało również na rejestrach rozmów telefonicznych i wiadomości tekstowych użytkowników z telefonów działających na systemie Android. Zdaniem brytyjskiej komisji parlamentarnej oferowanie dostępu do danych pozwalało Facebookowi na podpisywanie kontraktów na szczególnie dobrych warunkach. Materiały udostępnione przez komisję to w dużej mierze wymiana mailowej korespondencji między menedżerami Facebooka.

Zarząd firmy wydał komunikat, w którym podkreśla, że Facebook nigdy nie sprzedawał danych swoich klientów, a informacje zawarte w opublikowanych dokumentach "wprowadzają w błąd", ponieważ są wyjęte z kontekstu.

(MC, 07.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo