Marcin Prokop twarzą nowej kampanii Warty
Spoty reklamowe Warty z udziałem Marcina Prokopa są emitowane w internecie (fot. materiały prasowe)
Firma ubezpieczeniowa Warta rozpoczyna kampanię pod hasłem "Dobre zakończenia". Jej twarzą jest dziennikarz TVN Marcin Prokop.
Akcja opiera się na stronie internetowej i spotach pokazywanych na YouTube, serwisach VoD i w mediach społecznościowych. Emisji filmów towarzyszy kampania banerowa. Za opracowanie koncepcji odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
Spoty przygotowano w dwóch formatach: 35 i 15 sekund. Ich reżyserką jest Martyna Iwanicka, natomiast za produkcję odpowiada dom produkcyjny Film Reaktor. Materiały mają pokazać, jak w niespodziewanej sytuacji można skorzystać z pomocy firmy Warta. Bohaterem jednego z nich jest właśnie Prokop.
Filmy odsyłają do strony internetowej Dobrezakonczenia.pl, gdzie można znaleźć historie klientów Warty i uzyskać informacje na temat ubezpieczeń.
(KW, 26.11.2018)