Serwis Outriders ma nową stronę internetową
Serwis Outriders uporządkował treści, ma też nowy logotyp (fot. materiały prasowe)
Od wczoraj pod adresem Outride.rs działa całkowicie przebudowana strona internetowa serwisu, który ma m.in. nowy logotyp, kategorie tematyczne oraz sprecyzowaną politykę redakcyjną.
Reporterski projekt działa od ponad roku, a w maju ruszyły prace nad nową wersją strony. – Odświeżyliśmy wygląd, dzięki czemu serwis ma bardziej magazynowy charakter i teraz o wiele przyjemniej się go przegląda i czyta – podkreśla Jakub Górnicki, współzałożyciel Outriders.
Strona jest dostosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Ma nowy logotyp. Treści uporządkowano według trzech kryteriów: formy (Artykuły, Interaktywnie, Brief i Stories), tematycznie (Migracje, Środowisko, Technologia) oraz geograficznie (Afryka, Ameryka Południowa oraz Północna, Australia i Oceania, Azja, Europa).
Jak podkreśla Jakub Górnicki, ważną zmianą jest wprowadzenie polityki redakcyjnej, czyli kryteriów, jakimi powinien kierować się autor. Są one opisane w zakładce "O nas". – Przygotowaliśmy listę pytań, którą przedstawiamy autorom. Najważniejsze z nich: „jaką wartość ten tekst będzie miał dla czytelnika?” – wyjaśnia współtwórca Outriders i dodaje: – Nie możemy i nie chcemy ścigać się na newsy z agencjami prasowymi. Chcemy jednak pokazywać poszczególne tematy w jak najszerszym kontekście.
Na stronie nie ma reklam. Serwis utrzymuje się z darowizn od czytelników.
(PAZ, 21.11.2018)










