Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Listopad 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Snapchat chce stworzyć telewizję dla milenialsów

We Francji ze Snapchata korzysta 13 mln użytkowników (fot. Thought Catalog/ Unsplash)

Snapchat nawiązał współpracę z 13 firmami medialnymi we Francji - w tym France Télévisions, BFM TV, Loopsider, Webedia, Konbini News i l'Olympique de Marseille. Chce pozyskiwać krótkie filmy informacyjne, a w dalszej perspektywie „stworzyć telewizję pokolenia Snapchata” – pisze tygodnik finansowy „La Tribune”. 

Właściciel Snapchata zabiega o zdywersyfikowanie oferty, zwłaszcza że od sześciu miesięcy traci użytkowników. Snapchat Inc., spółka matka platformy społecznościowej, ma zamiar rozwijać we Francji format informacyjny „Shows”, na który składają się krótkie filmiki, zazwyczaj trwające od trzech do siedmiu minut. Oprócz bieżących informacji tematami filmów, przeznaczonych głównie dla młodych odbiorców, będą sport, kuchnia, muzyka, filmy i seriale. 

We Francji ze Snapchata korzysta 13 mln użytkowników, z czego 80 proc. ma ponad 18 lat. Dorothee Topin, która odpowiada za umowy z mediami społecznościowymi we France Télévisions, wyjaśnia, że porozumienie ze Snapchatem to forma poszukiwania młodych odbiorców „tam, gdzie już ich znaleziono, ponieważ jest to pokolenie, które nie ogląda telewizji tak naturalnie, jak robili to jego rodzice”.

(MC, 21.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.