Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMF FM: Orlen będzie sponsorem teamu Roberta Kubicy, który wraca do Formuły 1

Robert Kubica w obecnym sezonie jest kierowcą testowym Williamsa (screen: Youtube.com/WilliamsF1TV)

Robert Kubica od przyszłego sezonu ma ścigać się w Formule 1 w barwach teamu Williams, a sponsorem jego teamu będzie PKN Orlen - informuje RMF FM. 

Według ustaleń dziennikarzy RMF FM Kubica ma występować w Williamsie dzięki temu, że Orlen będzie sponsorem tego zespołu za 10 mln euro za sezon. 

Orlen ma w ten sposób promować się w innych krajach. Jego logotypy mają widnieć na bolidzie, strojach oraz w pit stopie. 

W trwającym sezonie Formuły 1 Robert Kubica jest kierowcą testowym Williamsa, a jego oficjalnym partnerem jest Lotos

(PAZ, 21.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LC Corp zmieni nazwę, by nie łączono jej z Leszkiem Czarneckim

Firma nie podaje na razie szczegółów w sprawie nowej nazwy (screen: Youtube.com/LC Corp)

Firma deweloperska LC Corp zamierza zmienić nazwę. Spółka nie chce być kojarzona ze swoim byłym akcjonariuszem Leszkiem Czarneckim. Szczegółów w sprawie nowego szyldu na razie nie podaje.

Zarząd LC Corp tłumaczy swoją decyzję "potrzebą odświeżenia wizerunku spółki". W opublikowanym komunikacie informuje, że działania mają też związek z mylnymi publikacjami łączącymi firmę z byłym akcjonariuszem. Chodzi o Leszka Czarneckiego, który we wrześniu 2017 roku sprzedał 51,17 proc. akcji LC Corp i tym samym wyszedł z akcjonariatu tej spółki.

Zarząd LC Corp przyjął już uchwałę umożliwiającą zmianę nazwy. By ta doszła jednak do skutku, potrzebna jest jeszcze zmiana statutu. Jej propozycja – jak podano w komunikacie – zostanie przedstawiona na najbliższym walnym zgromadzeniu akcjonariuszy.

Spółka nie podaje, kiedy i kto zajmie się planowanym rebrandingiem. – Wszystkie informacje w tym temacie, znane na ten moment, zawarte są w raporcie bieżącym. Póki co nie komentujemy – ucina Tomasz Kaleta, dyrektor departamentu sprzedaży LC Corp.

(KW, 21.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.