Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja z Polski nagrodzona w konkursie Epica za hologram tęczy na Pl. Zbawiciela

Akcja "Unbreakable Rainbow" polegała na przywróceniu tęczy w postaci hologramu na warszawskim placu Zbawiciela (fot. 180hb.com)

Agencja 180heartbeats + Jung von Matt została nagrodzona w trzech kategoriach w konkursie Epica – do agencji trafiły dwie złote nagrody i jedna srebrna. 

Kampanię "Unbreakable Rainbow" zrealizowaną dla Unilevera, Stowarzyszenia Miłość nie Wyklucza i Fundacji Wolontariat Równości nagrodzono złotem w kategoriach: Confectionery & Snacks i Alternative Media, a także srebrem w kategorii Events. Akcja "Unbreakable Rainbow" polegała na przywróceniu tęczy w postaci hologramu na warszawskim placu Zbawiciela.

Były to jedyne nagrody dla polskich agencji podczas tegorocznej edycji konkursu Epica. 

Grand Prix konkursu w kategorii Print otrzymała kampania „Highlight the remarkable” dla marki Stabilo, zrealizowana przez agencję DDB Group Germany. Grand Prix Digital została nagrodzona kampania "JFK UNsilenced", zrealizowana dla The Times News/ UK & Ireland przez Rothco Accenture Interactive. Grand Prix Alternative otrzymała kampania „Go with the fake”, zrealizowana dla marki Diesel przez agencję Publicis Italy. Nagrodę Grand Prix Responsibility dostała kampania „Price on our lives” przygotowana przez McCann NY. Grand Prix Film dostała kampania marki Shiseido „The Party Bus”, przygotowana przez Shiseido Creative Department. Grand Prix w kategorii Design trafił do agencji 72andSunny za projekt ”LA Original”.

Ogółem do 32. edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica wysłanych zostało 4020 zgłoszeń z 69 krajów (rok temu było 3350 zgłoszeń). Z Polski było dziewięć zgłoszeń (rok temu 27): cztery z agencji 180heartbeats + Jung von Matt, trzy z BBDO Warszawa i po jednym z Isobar oraz GPD. Po preselekcji do konkursu zakwalifikowano 738 zgłoszeń. 

W jury konkursu Epica zasiadają dziennikarze zajmujący się profesjonalnie tematyką marketingu i reklamy. Reprezentowane były 63 tytuły z 49 krajów. Polskę w jury reprezentuje magazyn "Press".

(AMS, 16.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.