Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dominika Długosz odchodzi z Polsatu

Dominika Długosz nie chce na razie zdradzać swoich planów zawodowych (screen Polsatnews.pl)

Dominika Długosz, dziennikarka i wydawca w Polsat News, odchodzi z Telewizji Polsat, z którą była związana od 11 lat.

O swojej decyzji Długosz poinformowała na Twitterze. "Są takie chwile w życiu, kiedy trzeba sobie zrobić prezent. 45. urodziny to świetna okazja. Podarowałam sobie wolność" – napisała. 

Dziennikarka obecnie jest na urlopie. Nie chce na razie zdradzać swoich planów zawodowych.

Dominika Długosz z Polsatem była związana od 2007 roku. Była reporterką TV Biznes i „Wydarzeń” Polsatu, prowadziła programy na antenie Polsat News 2. Ostatnio pracowała na stanowisku wydawcy i producentki anteny w Polsat News. Zanim trafiła do Polsatu, pracowała w „Wiadomościach” TVP 1.

(PD, 15.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W 2019 roku ceny reklam w TVN wzrosną o ok. 6 proc.

Maciej Niepsuj z MullenLowe Mediahub: Uczciwie powiem, że spodziewałem się większej podwyżki (fot. materiały prasowe)

Polityka handlowa TVN na przyszły rok zakłada podwyżkę kosztu dotarcia z reklamą średnio o ok. 6 proc.

Biuro reklamy Grupy TVN w 2019 roku zmodyfikuje, ale nieznacznie, progi całorocznych wydatków reklamowych, od których zależy wysokość rabatu. Klient rozwojowy (wydatki do 2,2 mln zł, w 2018 roku – do 2 mln zł) nadal będzie mógł liczyć maksymalnie na 24 proc. rabatu – jak w 2018 roku. W siedmiu klastrach dla klientów kluczowych (obejmujących budżety od 2,2 mln zł do 18 mln zł; w 2018 roku od 2 mln zł do 17 mln zł) maksymalne rabaty również pozostają na tegorocznym poziomie: od 28 proc. (wydatki 2,2 mln zł – 4,4 mln zł) do 47 proc. przy budżetach 15 mln zł – 18 mln zł (14 mln zł - 17 mln zł w 2018 roku). Wśród klientów strategicznych pierwszy klaster (18 mln zł - 21 mln zł) będzie miał nadal rabat do 50 proc., a dwa pozostałe (21 mln zł - 26 mln zł i od 26 mln zł) – rabaty negocjowane indywidualnie. W 2018 roku trzy ostatnie klastry to odpowiednio: 17 mln zł - 20 mln zł, 20 mln zł - 25 mln zł i od 25 mln zł.

Biuro reklamy TVN zwiększyło próg inwestycji z 44 mln zł do 46 mln zł dla indywidualnie negocjowanych warunków handlowych.

Maksymalny koszt dotarcia z reklamą (do 1 proc. grupy celowej) dla klientów z pierwszego klastra (wydatków do 2,2 mln zł) wyniesie 3,5 tys. zł, a z ostatniego (powyżej 26 mln zł) - 1,8 tys. zł. To oznacza podwyżkę o ok. 6 proc. w przypadku wszystkich klastrów.

– Uczciwie powiem, że spodziewałem się większej podwyżki – mówi Maciej Niepsuj, buying director w domu mediowym MullenLowe Mediahub. Dlaczego TVN się na nią nie zdecydował? – Wynika to pewnie z sytuacji rynkowej. Największe stacje nie zwiększają udziału w widowni. Duże podwyżki nie byłyby specjalnie uzasadnione – odpowiada.

(KOZ, 16.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.