Dział: PRASA

Dodano: Listopad 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Szejnert AuTORytetem w plebiscycie MediaTory

Małgorzata Szejnert przez 15 lat kierowała działem reportażu "Gazety Wyborczej" (screen: Youtube.com/WydawnictwoZnak)

W 12. Plebiscycie MediaTory - Studenckie Nagrody Dziennikarskie AuTORytetem została reporterka i pisarka Małgorzata Szejnert.

AuTORytet wybierają studenci z całej Polski. W tej kategorii wyróżniają oni dziennikarzy i ludzi mediów, od których mogą uczyć się profesjonalizmu, rzetelności oraz najwyższych standardów. Nagroda przyznawana jest za całokształt pracy dziennikarskiej.

Małgorzata Szejnert przez 15 lat kierowała działem reportażu "Gazety Wyborczej". Jest autorką książek "Czarny ogród", "Śród żywych duchów", "My, właściciele Teksasu". W ubiegłych edycjach plebiscytu w kategorii AuTORytet studenci wyróżnili m.in.: Wojciecha Manna, Hannę Krall, Marka Niedźwieckiego, Wojciecha Jagielskiego, Mariusza Szczygła oraz Ewę Ewart. 

Szejnert odbierze statuetkę 1 grudnia podczas gali finałowej w Auditorium Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego. Wtedy też ogłoszone zostaną nazwiska zwycięzców we wszystkich pozostałych kategoriach.

(IKO, 14.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niezależny rosyjski tygodnik zebrał kwotę na zapłacenie rekordowej grzywny

Od roku ""The New Times" jest dostępny tylko w internecie (screen: Newtimes.ru)

Niezależny rosyjski tygodnik "The New Times" zebrał pieniądze na zapłacenie nałożonej na niego grzywny w wysokości 22 mln rubli (ok. 325 tys. dolarów). Jest to najwyższa grzywna wymierzona jakiemukolwiek z mediów rosyjskich w historii.

Redaktor naczelna tygodnika Jewgienija Albac poinformowała we wtorek, że udało się zgromadzić aż 25 mln rubli, czyli kwotę jeszcze wyższą niż wymierzona grzywna. Wcześniej Albac mówiła, że pismo nie zdoła samodzielnie zapłacić grzywny.

Jednocześnie "The New Times" odwołał się od decyzji o grzywnie i zamierza składać w razie potrzeby apelacje do sądów najwyższych instancji.

Sąd, nakładając na tygodnik grzywnę, powołał się na "niedostarczenie lub zbyt późne dostarczenie informacji o otrzymanych środkach finansowych". 

"The New Times", który specjalizuje się w tematach polityczno-społecznych, jest kontynuacją czasopisma "Nowoje Wriemia", istniejącego od 1943 roku. Przed ponad rokiem tygodnik z powodów finansowych wycofał się ze sprzedaży detalicznej i jest dostępny tylko w internecie. 

(PAP, 14.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.