Średnia sprzedaż pierwszych numerów polskiego "Vogue" to ponad 82,7 tys. egz.
Średnia sprzedaż pierwszych pięciu numerów miesięcznika "Vogue Polska" (Visteria) wynosiła 82 742 egz. - wynika z danych wydawcy.
Średnia sprzedaż pierwszych pięciu numerów miesięcznika "Vogue Polska" (Visteria) wynosiła 82 742 egz. - wynika z danych wydawcy.
Jak informuje wydawca na podstawie audytu przeprowadzonego przez audytora Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, firmę Polinvest Audit, średnia sprzedaż pierwszych pięciu numerów "Vogue Polska wyniosła 82 742 egz., z czego średnio 76 723 egz. sprzedawane były w punktach sprzedaży, a 6 019 w prenumeracie. "Vogue Polska" nie został zgłoszony do ZKDP.
Pierwszy numer magazynu ukazał się 14 lutego w nakładzie 150 tys. egz., a jego sprzedaż według danych wydawcy wyniosła 181 750 egz., bo wydawca zdecydował się na dodruk.
Najnowszy numer "Vogue Polska" ukaże się w środę, 14 listopada. Kolejne, styczniowe wydanie, 12 grudnia.
(GDYJ, 13.11.2018)