Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska z zyskiem 49,4 mln zł, ale Telewizja WP ze stratą

Grupa Wirtualna Polska Holding w trzech kwartałach 2018 roku osiągnęła 49,4 mln zł zysku netto (30,3 mln zł w tym samym okresie 2017 roku) przy przychodach sprzedażowych 393,8 mln zł (wzrost o 21,1 proc.).

Grupa Wirtualna Polska Holding w trzech kwartałach 2018 roku osiągnęła 49,4 mln zł zysku netto (30,3 mln zł w tym samym okresie 2017 roku) przy przychodach sprzedażowych 393,8 mln zł (wzrost o 21,1 proc.).

W segmencie internetowym przychody sprzedażowe wyniosły 383,1 mln zł (wzrost o 18,5 proc. rok do roku). Skorygowany zysk EBITDA wzrósł o 21,5 proc., do 127,3 mln zł.

Telewizja WP zanotowała 10,7 mln zł wpływów sprzedażowych (4,7 mln zł rok wcześniej), a jej skorygowana strata EBITDA zmalała w skali roku z 10,6 do 6 mln zł.

(MAK, 13.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gemius/PBI: w październiku Onet.pl zwiększył przewagę nad WP.pl

W październiku stronę główną Onet.pl odwiedziło 11,37 mln internautów (screen: Onet.pl)

W październiku Onet zwiększył przewagę nad Wirtualną Polską – strona główna Onet.pl (RAS Polska) miała ponad 737 tys. użytkowników więcej niż WP.pl (Wirtualna Polska). We wrześniu różnica wynosiła prawie 630 tys.  

Według badań Gemius/PBI stronę główną Onet.pl odwiedziło w październiku 11,37 mln użytkowników (wzrost o 2,68 proc. w porównaniu z wrześniem), z kolei WP.pl (Wirtualna Polska) – 10,63 mln (wzrost o 1,81 proc.).

Dalej znalazły się: Interia.pl (Bauer Media Polska) – 4,66 mln (spadek o 3,67 proc.), Gazeta.pl (Agora SA) – 2,87 mln (spadek o 1,45 proc.), O2.pl (Wirtualna Polska) – 2,25 mln (wzrost o 4,69 proc.).

W porównaniu z październikiem 2017 roku użytkowników zyskały portale: Onet.pl (wzrost o 5,97 proc.), WP.pl (o 4,44 proc.) oraz Gazeta.pl (o 15,44 proc.). Straciły z kolei: Interia.pl (spadek o 11,03 proc.) oraz O2.pl (o 13,30 proc.) 

(PD, 14.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo