Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W trzecim kwartale wzrosły wpływy Agory, ale zwiększyła się też strata

Zatrudnienie w Grupie Agora na koniec raportowanego okresu wyniosło 2 743 etaty (fot materiały prasowe)

W trzecim kwartale 2018 roku przychody Grupy Agora zwiększyły się o 2,9 proc. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej i wyniosły 258,8 mln zł. Spółka zanotowała 2,8 mln straty netto wobec 1,6 mln straty rok wcześniej. Jej wynik EBIDTA to 17 mln zł (wzrost o 9,7 proc.).

Na przychody Agory złożyła się głównie sprzedaż biletów do kin - 55 mln zł (wzrost o 15,5 proc.) oraz w kinowych barach - 21,1 mln zł (wzrost o 12,8 proc.). Przychody ze sprzedaży usług reklamowych Grupy zwiększyły się o 2,3 proc. i stanowiły 122,3 mln zł. 

Pozostałe kategorie przychodów Grupy Agora były niższe niż w trzecim kwartale 2017 roku. Najbardziej spadły wpływy w segmencie druku (o 9,8 proc. do 18,4 mln zł), radia (o 6,2 proc. do 22,7 mln zł) oraz prasy (o 6,7 proc. do 51,5 mln zł).

Koszty operacyjne netto Grupy Agora nieznacznie się zwiększyły (o 0,9 proc.) do 262,9 mln zł.

Wpływy ze sprzedaży "Gazety Wyborczej" spadły do 21,8 mln zł (o 4 proc). Zatrudnienie w Grupie Agora na koniec raportowanego okresu wyniosło 2 743 etaty (o 93 mniej niż rok wcześniej).

(PAZ, 09.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.