Cztery spoty T-Mobile w kampanii świątecznej
Jeden ze spotów pokazuje historię chłopca, którego rodzice mieszkają osobno, a przy okazji świąt Bożego Narodzenia udaje im się po przyjacielsku porozmawiać (screen: Youtube.com/TMobile PL)
Operator komórkowy T-Mobile rozpoczął kampanię świąteczną, w której promuje swoją ofertę.
Na potrzeby kampanii powstały cztery spoty, najdłuższy trwa minutę i pokazuje historię chłopca, którego rodzice mieszkają osobno, a przy okazji świąt Bożego Narodzenia udaje im się po przyjacielsku porozmawiać. W kampanii wykorzystywane jest hasło "Spełniaj marzenia".
Działania prowadzone są od 9 listopada w telewizji, radiu, kinach, internecie, w tym w mediach społecznościowych. Ponadto wykorzystane zostaną nośniki OOH, digital signage i materiały POS w sklepach.
Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją Bridge2Fun (agencja odpowiada też za produkcję spotów). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania reklamowe w internecie wspierają agencje VML i LiquidThread. VML prowadzi również kampanię w mediach społecznościowych, a materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.
(IKO, 09.11.2018)